Merhabalar;
Ben 2013 Senesinde 9 ay boyunca 12 saat olarak bir markette çalıştım. Hiç bir ek mesai ve fazla ücret almadım. Normal asgari ücret aldım o zamanın. Biz haftalık çalışma saatinden fazla çalıştığımız için o zaman her hangi bir mehkemeye versem geçmişe dönük o fazla mesailerimi alabilir miyim?
Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yazabilirse sevinirim.
İyi forumlar..