Hocam smtp ayarları yapılmış durumda mı ?
evet hocam yapılı son birkaç gündür buşekilde
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:50:08 -->-> Daha önceki mesaj 13:49:32 --
SMTP ile gönderim yaptığınız mailin çıkış IP adresi spama düştü muhtemelen.
anladım hocam peki ne yapmam gerekir?