Bir arkadaşa arapça kelimelerin okunuşunu video olarak yaptırıyorum. Bu yüzden kanaldaki tüm videolar özgün. Skype kullanmıyorum. Web sitenizden bilgilenip uygun olursa katılırım.
MCN miz abd mcn si...
normalde %70 öder ama özgün kanallara %85 anlaşması yaptık..
bunu da nasıl yaptık derseniz kendi komisyonumuzu özgün kanallardan almıyoruz.her gün iletişim içindeyiz...herhangi bir yanlışlıkla youtube tarafından kapatılmada yada bir saldırı sonucu haksız bir şekilde kanalınızın kapanmasında direk youtube ile iletişim kurulup sorun en kısa şekilde çözümlenir.
http://www.multidigitalsnetwork.com/
başka merak ettikleriniz varsa burdan cevaplayabilirim...