Skype'tan da iletişim kuramıyorum. Bazı sözleri söylememek için kendimi zor tutuyorum.Ama sabrın da bir sonu var.İnsanı dinden imansan çıkarmayın.Bir işi yapacaksanız ya düzgün yapın, ya da hiç yapmayın.