ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu oyunu oynamıyordum.Böyle saçma sapan şeyleri gördükten sonra düzeltilse bile bu şerefsizliğe prim verip oynamayın.Bu oyuna 1 liranızı bile harcamayın.
Ben Half-Life den başladım, Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Source ve Counter-Strike: Global Offensive. Counter-Strike Neo, Counter-Strike Online, Counter-Strike Nexon: Zombies, Counter-Strike Online kadar oynadım ama artık ÇIKS. Sizinle aynı düşüncedeyim, değerli yorumunuz için teşekkür ederim.