Hocam şimdi farkettim bizlere danışılmadan kurallar değiştiriliyor sormanız gerekiyordu önce. Ben gezintiyi zar zor yapıyorum yorum yapmaya vaktim yok üzgünüm.
Bana kimse yorum yazmasın bende yorum atmayayım sadece gezinti yapıp çıkarım. Başka gruptada varım onda da yorum atmıyorum sadece gezinti.
Birdaha kurallarda değişiklik olacaksa öncelikle bize sorulup fikir alınsın lütfen.
Sorun yok üstadım, sistem hem gezinti hemde yorum veya her ikisini yapanlara açıktır. Yorum muaf grubuna eklendiniz.