Boykotu destekliyorum. Sesimizi yükseltmeliyiz.
Biz bütünüz inş.
tepkiler çok yerinde gerekli yerlere kınamalarımızı yaptık. change.org'da imza kampanyası başlatılmıştı bu konu ile ilgili.
Süper oldu.
Koskoca Valve'nin bu kadar Türk oyuncusu varken map'ı kimlere gösterip onaylattığı da meçhul..
Aynen ama ters tepti gerekli tepkimizi koyduk ve koymayada devam edicez.