Haklı olabilirsiniz, ama her ne olursa olsun milli değerlerimiz önde gelir.

valve ve onun ben bu davranışından ötürü tepkimi kesin koydum.

böle bir hata yapılmaz.
Ben Half-Life den başladım, Counter-Strike: Condition Zero, Counter-Strike: Source ve Counter-Strike: Global Offensive. Counter-Strike Neo, Counter-Strike Online, Counter-Strike Nexon: Zombies ve Counter-Strike Online kadar oynadım böle bir hata ilk defa gördüm, ve en dogal hakkımı kullanıyorum.
BOYKOT: Valve Corporation
Boykotunuzun amacı ne? Bir şeyleri değiştirmek değil mi? E bir şeyleri fark edip, gelen itirazlar sonunda değiştirdiler. Daha ne yapmalarını bekliyorsunuz hocam?