Merhaba
Sitemde aşırı bir CPU kullanımı var. Site load oluyor.
Neden kaynaklanıyor olabilir?
Hosting şirketi topu bana atıyor. Temadan kaynaklı diyor. Restart atmaktan başka bir öneride bulunmuyor.
Sizce neden site açılmıyor?
Probleminiz giderildi mi?