PARLIAMENT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşmekten kastımda buydu aslında yani gerileme durumu bu aralar söz konusu bendede bu şekilde devam ediyor durdursak mı diyede düşünmüyor değilim
Birşeyler var gibi. Acaba Alexa bu yöntemin önüne mi geçiyor. Bize - puan mı veriyor anlamıyorum.