bana yorum gelmedi ancak dikkat etmeniz gereken husus. Adı/url kısmını seçip Adı yazan yere isim yazılacak url boş bırakılıp yorum atılacak. aynı zamanda google + profili ile de kesinlikle atmayın sonuçta link çıkışı faydadan çok zarar görürüz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39:17 -->-> Daha önceki mesaj 23:36:22 --
hocam gene olmamış yorumlar link içermemeli google + pofili olsa dahi yani yapmanız gereken çok basit. Adı/url kısmını seçip Adı yazan yere isim yazılacak url boş bırakılıp yorum atılacak.
Daha şimdi başladım gezmeye birazdan yorumunuz hazır