looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Networklerle ilgili bilgim yok. Bu ağlara katıldığımızda bizim gelirimizden bir eksilme oluyor mu, veya başka herhangi bir sakıncası...?
Şöyle olur, network komisyon alıyor, bu oran genelde %40-%20 arasındadır.Tabi izleme adsense kanallara göre daha yüksek oluyor.Eğer kanal networke bağlıysa videounu izleyen ziyaretçiye sağ tarafta en üstte 4 video senin kanalından gösteriliyor.Video'nun ünleme düşmemesi gibi avantajları var.

Ama çoğu network kanal kapandığında içerdeki paraya yatar.Adsense olunca en azından adsense kapatılmadığı sürece parayı bir ihtimal alabiliyoruz.