Yanlış biliyorsam düzeltin whmcs mobil uygulamalarında sadece uygulamayı açtığınızda görüntüleyebiliyorsunuz bildirim sistemi yok ya da var ben bilmiyorum

SeckinHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birçok yöntemi var.

1.Yöntem SMS Eklentisi kurup admin sms kısmından ticket açıldığında mesaj gönder yapabilirsin.
SMS Eklentisi için Toplu SMS şart.

Screen; http://prntscr.com/a5dwlf

2.Yöntem Özel yazılım.

Şöyle birşey yapabilirsin public_html ye bir sayfa oluşturup sql baglantısı yaptıktan sonra ticket sutununda status kısmını open oalrak sorgulatırsın varsa 1 yazar 1 yazarsada basit sms apisi yazarak kendine sms yollayabilirsin. NETGSM de çok basit apı olayı var.

3.Yöntem ise şudur;

Kullandığınız telefona iWHMCS veya aWHMCS
i; ios(apple)
a; android

Bunu uygulama marketinden indiricekseniz.

http://docs.whmcs.com/API:Access_Keys burdaki söylenenleri yapıcaksınız. Uygulamadan giriş yaptıktan sonra ticket vb. açıldığında bildirim gelir.

sanırım yeterli olur