Yanlış biliyorsam düzeltin whmcs mobil uygulamalarında sadece uygulamayı açtığınızda görüntüleyebiliyorsunuz bildirim sistemi yok ya da var ben bilmiyorum
Birçok yöntemi var.
1.Yöntem SMS Eklentisi kurup admin sms kısmından ticket açıldığında mesaj gönder yapabilirsin.
SMS Eklentisi için Toplu SMS şart.
Screen;
http://prntscr.com/a5dwlf
2.Yöntem Özel yazılım.
Şöyle birşey yapabilirsin public_html ye bir sayfa oluşturup sql baglantısı yaptıktan sonra ticket sutununda status kısmını open oalrak sorgulatırsın varsa 1 yazar 1 yazarsada basit sms apisi yazarak kendine sms yollayabilirsin. NETGSM de çok basit apı olayı var.
3.Yöntem ise şudur;
Kullandığınız telefona iWHMCS veya aWHMCS
i; ios(apple)
a; android
Bunu uygulama marketinden indiricekseniz.
http://docs.whmcs.com/API:Access_Keys burdaki söylenenleri yapıcaksınız. Uygulamadan giriş yaptıktan sonra ticket vb. açıldığında bildirim gelir.
sanırım yeterli olur