Birçok yöntemi var.
1.Yöntem SMS Eklentisi kurup admin sms kısmından ticket açıldığında mesaj gönder yapabilirsin.
SMS Eklentisi için Toplu SMS şart.
Screen;
http://prntscr.com/a5dwlf
2.Yöntem Özel yazılım.
Şöyle birşey yapabilirsin public_html ye bir sayfa oluşturup sql baglantısı yaptıktan sonra ticket sutununda status kısmını open oalrak sorgulatırsın varsa 1 yazar 1 yazarsada basit sms apisi yazarak kendine sms yollayabilirsin. NETGSM de çok basit apı olayı var.
3.Yöntem ise şudur;
Kullandığınız telefona iWHMCS veya aWHMCS
i; ios(apple)
a; android
Bunu uygulama marketinden indiricekseniz.
http://docs.whmcs.com/API:Access_Keys burdaki söylenenleri yapıcaksınız. Uygulamadan giriş yaptıktan sonra ticket vb. açıldığında bildirim gelir.
sanırım yeterli olur