replika, ancak yanıltıcı reklama girer. ucuza alıp iphoneum var diye hava atanlar alıyor bazen. işlerini görüyor bu anlamda.
eskiden sahta marka kıyafetleri salıpazarından alıp ortamlarda marka giyyorum diye caka satarlardı, o hesap.
replika olsa neyse nokia 3310 gönderiyorlar