UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tarz sitelere genelde almak istiyorum diyip sahte bir isimle siparis veriyorum. Adamlar kargoluyorlar. Kapida istemiyorum diyorum veya arayip kargonuz pttde gelip alin diyolar vazgectim diyorum arayip kufur ediyolar 10-20 lira kargo giriyo onlara
Aynısını 59 tl lik bir nike airmax ayakkabıya yaptım. Gerçek olmadığını biliyorum imkansız o fiyata sipariş verdim eve gelince almayacam diye düşünüyordum. Ben evde değilken annem almış ödemiş parasını. Bir açtık iskarpin ayakkabı En azından idare eder bir ayakkabı diye kendimi avutmuştum.