Bu tarz sitelere genelde almak istiyorum diyip sahte bir isimle siparis veriyorum. Adamlar kargoluyorlar. Kapida istemiyorum diyorum veya arayip kargonuz pttde gelip alin diyolar vazgectim diyorum

arayip kufur ediyolar 10-20 lira kargo giriyo onlara
Aynısını 59 tl lik bir nike airmax ayakkabıya yaptım. Gerçek olmadığını biliyorum imkansız o fiyata sipariş verdim eve gelince almayacam diye düşünüyordum. Ben evde değilken annem almış ödemiş parasını. Bir açtık iskarpin ayakkabı

En azından idare eder bir ayakkabı diye kendimi avutmuştum.