Aynı şey benim de başıma geldi. 200 TL olmak üzereyken aynı yazışmayı yaptım. Nedenini hiç bir şekilde öğrenemedim. Domainler de banlanmamış. Çok sinir bozucu..

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi