Ben indirimli fiyattan o sayıyı girdim.Sayıyı güncelleyeceğim.İlk 10 du 20 yaptık.30 a çıkarağım bire süre daha.Satın alanlar bana neden şikayetlerini belirtmediler merak ediyorum.Yaşattıgım sorun nedeniyle özür dilerim.Hayırlı gunler.