Kolay planlama yapan Postcron gibi siteler var ama onlar da bizim istediğimiz şekilde yapmıyor, gönderileri Facebook'un planlama uygulamasına eklemek yerine kendi altyapıları ile çalışıyorlar. Takipteyim.