Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Pathology , @suskunkral , @DeliKurt , @bulut57 , @ozgulgoztepe , @NarKo , @mkmakina , @izmirtabela , @onrsndr , @humpyers , @GodLessTurtLe , @wordpress21 , @canem72 , @g3z3g3n , @cwlerde , @CaliLagunaBeach , @ferhatucar .
Arkadaşlar,grubu kurarken dürüst olacağımızı belirtmiştik.Diğer gruplardan farkımız laf olsun diye değil,herkes birbirine destek olsun diye kimimiz fazla fazla bile gezdik.Ama son zamanlarda gezintilerde aksamalar oluyor.Bu yüzden bazı nitelendirmeler getirdik ;
4 farklı siteye kod koyduk.Bu kodlar sayesinde sadece tek site üzerinden değil,4 site üzerinden tasdikliyeceğiz.
2 gün üst üste girmeyen arkadaşları,gruptan çıkarmak zorunda kalacağız.
Özellikle girdim deyip,girmeyenler veya 2-3 dakika oyalananlar içinde,sıkı takip yapacağız.Yani kısaca elimizden geldiğince dürüst olacağız.Ahh ben gene bir üç kağıt yolu bulurum diyen varsa da ;
"Utanmadıktan sonra dilediğini yap! " Hazreti Muhammed S.A.V
hocam düne ait gezintiyi sık kullanılanlardan siteleri açtım 21:30 gibi yapmaya başladım o vakit konuya r10'a erişemediğimden yazamadım bu sebeple gece tekrar gezinti yaptım ve yapmadığım günü de telafi ederek yaptım. Hemde gezinti süreleri 20-25 dakika olarak sınırlandırmadan 1 saatin üstünde yaklaşık 1,5 saat civarında yaptım. Aktif olarak gezdim, içerik olarak ilgimi çekenlerin altına yorum bıraktım... Bugüne ait olan gezintimi de birazdan başlatıyorum.

BOL DÜŞÜŞLER

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:54:01 -->-> Daha önceki mesaj 14:51:33 --

18 Şubat Gezintisi

85.105.44.10x

Gezinti Başlangıcı : 14:52

Gezinti Sonlanma :18:55 16:00'ya kadar aktif gezinti yaptım sonrasında açık bırakarak 18:55'ye kadar ara ara sayfa yeniledim

Sitede durma süresi önemli arkadaşlar bunun için illa süreye uymayalım fazlasını yapalım sitelerimiz için...