MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/facebook/1558090-...m-sistemi.html

Konuyu inceleyebilirsin. Zamanlama ile gönderim var...
Sayfalarda gönderi ayarladığım zaman programı kapattığım zaman falan gönderiler planlanmış bir şekilde olması gerekli. sayfanın kendi planlama uygulamasına ekleyip planlayan bir uygulama yani.