@Pathology , @suskunkral , @DeliKurt , @bulut57 , @ozgulgoztepe , @NarKo , @mkmakina , @izmirtabela , @onrsndr , @humpyers , @GodLessTurtLe , @wordpress21 , @canem72 , @g3z3g3n , @cwlerde , @CaliLagunaBeach , @ferhatucar .
Arkadaşlar,grubu kurarken dürüst olacağımızı belirtmiştik.Diğer gruplardan farkımız laf olsun diye değil,herkes birbirine destek olsun diye kimimiz fazla fazla bile gezdik.Ama son zamanlarda gezintilerde aksamalar oluyor.Bu yüzden bazı nitelendirmeler getirdik ;
4 farklı siteye kod koyduk.Bu kodlar sayesinde sadece tek site üzerinden değil,4 site üzerinden tasdikliyeceğiz.
2 gün üst üste girmeyen arkadaşları,gruptan çıkarmak zorunda kalacağız.
Özellikle girdim deyip,girmeyenler veya 2-3 dakika oyalananlar içinde,sıkı takip yapacağız.Yani kısaca elimizden geldiğince dürüst olacağız.Ahh ben gene bir üç kağıt yolu bulurum diyen varsa da ;
"Utanmadıktan sonra dilediğini yap! " Hazreti Muhammed S.A.V