şuan bende token hatası veriyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 06:08:27 -->-> Daha önceki mesaj 05:42:03 --
Ücretsiz olarak verilen bir kodu satmaya çalışıyorsun; fiyat olarak 50₺, karşılığında 5-10k userlı sınırsız bayilik verene ücretsiz veririm diyorsun

Gece gece güldürdün hocam

Konuyu report ediyorum.
böyle gelen yorumlar üzerine internet üzeri kodları paylaştım kolay gelsin