izmir35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayakta alkışlıyoruz !
Oynama o zaman adamların oyununu , bize zehir etmek zorundamısınız ? Biz niye para veriyoruz
Söylediğim gibi çok yakında valve steam kendi güvenliklerini ekler nttgame oyunlarına, merak etme. USKO cöp oldu ama STEAMKO cöp olmaz.