neden 1905 daha iyi hocam

?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:01:39 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:39 --
Hocam söyle bişi var diğer domainler daha küçük kitlelere ait o illerdeyseniz sözüm yok çok güzel işler yapar güzel hitler alırsanız küçük yerel işletmelerden güzel reklamlar alırsınız.
Fakat oralarda değilseniz gs sitesi ile yola devam etmeniz daha mantıklı gibi gözülüyor.
Oralarda değiliz fakat elbet bir tanıdıgmız çıkar zaten onlar bizlere ulaşmazlarmı online olarak. Yani alamayız diye birşey yok çok fazla site yok küçük illerin haber sitesi olarak
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:02:57 -->-> Daha önceki mesaj 17:01:39 --
İl haberlerinden birini kullanabilirsin bence
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benimde düşüncem il haberleri küçük güzel duyurulabilir, peki siz neden diyorsunuz hocam bunu ?