phpcoderwrite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi cafem için bu sistemi düşünüyorum fakat BTK interneti dağıtan işletmlerin internete giren müşterilerinin logunun tutulmasını istiyor ve bu logun onaylı olması gerekiyor.Benim bu sistemi kurmam çok masraflı oluyor.
Siz bu sistemde bu logu onaylı şekilde tutuyormusunuz,yoksa bizim tutmamız mı gerekiyor.
Bizim sistemimizde müşterileriniz logları 5651 nolu yasaya göre tutulup BTK'nın programı ile aynı zamanda imzalanmaktadır.Sizin herhangi bir log tutmanıza gerek yoktur.
Bir işletmenin bu sistemi kurabilmesi için ciddi bir bütçe ayırması gerekmektedir.

Saygılarımızla