Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kozalağı çalıştırsın millet aklını kullansın almasın. Kazık yiye yiye öğrenilir.
devlet aciz olanı da korumak zorundadır. mesela senin gibi beyinden sıkıntısı olan bir arkadaşın evine hırsız girdiğinde "senin neden beyninden sıkıntın var" ya da "neden çelik kapı taktırmadın" demez devlet. sen kapını açık dahi unutsan ya da beyninde sıkıntı dahi olsa kimsenin seni soymaya hakkı yoktur.

bir fikir söylemeden önce mantıklı düşünmeyi öğrenin.