evet söylediklerim ürün ile alakalı zaten.. ürün ucuz bir ürün 45 tl sınırsız reseller olduğu için çöktükten sonrada hesap sormak gerekmiyor.. alanda suçlu satanda o yüzden konu açmaya gerek yok. buraya konu açmak ile birşey değişmez gidip t.c. mahkemelerinde iş görülmesi gerekli orda zaten herşey hallolur.
Alan suçlu değil. Alan hatalı. Alan güvendi. Alan belki de bu işte yeniydi.