konulara sürekli yorum atıp Rainbilisim'i onermeyin ,
@RainBilisim; isi yapacaksa kendiisi gelip yazar.
Sadece elektronik alış konularına yazıyorum sektör onları ilgilendirdiği için, bu işlem yasak değildir sanırım. Sonuçta ticaret işlemi ve insanları güvenilir bir yere yönlendirmiş oluyorum.