kendi cafem için bu sistemi düşünüyorum fakat BTK interneti dağıtan işletmlerin internete giren müşterilerinin logunun tutulmasını istiyor ve bu logun onaylı olması gerekiyor.Benim bu sistemi kurmam çok masraflı oluyor.
Siz bu sistemde bu logu onaylı şekilde tutuyormusunuz,yoksa bizim tutmamız mı gerekiyor.