keskin03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden adwords kullanmıyorsunuz?
1- daha az maliyetli
2- adwords hiti kalıcı olmuyor.

Fb üzerinden sayfa kasıp daha sonra sayfada paylaştığınız içeriğe her zaman hit çekebilirsiniz.

Tabi adwords reklamı da avantaja çevirebiliriz tabi oda siteye otolike ile sayfa da kasılabilir.