Doğru anlamışsınız.

Buradan işin inceliklerini/istisnalarını okuyabilirsiniz:
https://productforums.google.com/for...se/Wwh8tqcXp98


Mhr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denemedim daha ama işte kötü tarafı gelir-gider meselesi ile ihlal yaratır mı konusu. Çünkü kendi sitem ile alakalı kelimere baktığım zaman gerçekten çok yüksek tbm gerektiriyor. Diğer arkadaşların da fikirlerini bekliyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:39:48 -->-> Daha önceki mesaj 23:36:33 --



hocam arbitaj ve arbitasyon nedir tam olarak bilmiyorum. Sonuç olarak böyle birşey yaparsam ihlal yapmış olacağım sanırım. Doğru mu anladım acaba?