Teşebbüs etmeyi planladığınız şeye arbitrasyon deniyor. Eskiden bu şekilde para kazanmak mümkündü lakin artık ödeyeceğiniz TBM ile kazanacağınız TBM arasındaki fark çok arttığı, reklam yerleşimlerindeki kısıtlamalar fazlalaştığı, TO oranlarında düşüş yaşandığı, Google'a Adwords ile ödenen tutarın %31'ini komisyon olarak kesip Google Adsense yayıncısına %69'unu verdiği, arbitrajın açık şekilde yasak olduğunu kullanım sözleşmesine eklediği için boşa para harcamamanızı tavsiye ederim.
Ben blogumu tanıtmak (marka yapmak) istiyorum, geleceğe yatırım yapıyorum diyorsanız her türlü reklam verebilirsiniz.
merhabalar,
İngilizce bir websitesi kurdum ve hiti yaklaşık olarak günde 1k civarı. Adsense'den orta bir gelir bırakıyor. Şimdi size sormak istediğim ve bu konuda bilgili arkadaşlardan bilgi almak istediğim bir konu var. Mesela ben bu ingilizce sitem için adwords'ü kullanarak reklam verirsem ve bu reklamlar doğrultusunda adsense gelirimi yükseltirsem acaba adsense açısından veya reklam politikasında herhangi bir ihlal yapmış olur muyum? (Mantıklı düşündüğümüzde amacımız kazanmak olduğu için, parasını verip hiti satın alıyoruz ve sorun olmaz diye düşünüyorum. Fakat mevzu google olunca iş değişebiliyor) Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok minnettar kalırım.