merhabalar,
İngilizce bir websitesi kurdum ve hiti yaklaşık olarak günde 1k civarı. Adsense'den orta bir gelir bırakıyor. Şimdi size sormak istediğim ve bu konuda bilgili arkadaşlardan bilgi almak istediğim bir konu var. Mesela ben bu ingilizce sitem için adwords'ü kullanarak reklam verirsem ve bu reklamlar doğrultusunda adsense gelirimi yükseltirsem acaba adsense açısından veya reklam politikasında herhangi bir ihlal yapmış olur muyum? (Mantıklı düşündüğümüzde amacımız kazanmak olduğu için, parasını verip hiti satın alıyoruz ve sorun olmaz diye düşünüyorum. Fakat mevzu google olunca iş değişebiliyor) Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok minnettar kalırım.