Merhaba.

Önce resimlerle anlatmak istiyorum ayrıca 1-2 sorum olacak bilgisi olan paylaşırsa sevinirim

Önce sitedemde reklamların gözükmediğini farkettim sonrasında adsense hesabıma girerken resim aşağıda




Sonrasında mailimi kontrol ettim



Böylece hasbın ban yediğini kesin olarak anlamış oldum sonrasında itirazda bulundum.

Sonuç




Aslında pek te kazıncım yoktu 3 ayrı sitede yayınlanıyordu hesaptan reklamlar sadece birinin üzerinde duruyordum ancak her gün 1 TL yi geçmezken 8 şubatta te bir siteden 100 küsür gösterime 11 tıklamada gelmiş 4.52 Tl gibi bir tutar oluşmuş ekran görüntüsü almadım normal sandım ancak birazda tecrübesizlikten sanırım düşünemedim böyle olacağını o tıklamalar sonucu ağa takıldı hesap otomatik donduruldu sanırım. Ayrıca mobilden evdeki kablosuz ağımda telefonumdan bir iki kez yanlışlıkla tıkladım sanırım ama bunun etkisi olurmu bilemiyorum. İtiraz formun da belirttim ancak sonuç olumsuz

1. Reklam yayınlanan domainlerler ban yemişmidir (kontrol ettim ama birşey yok) tekrar adsense reklamı yayınlasam o sitelerde sorun olurmu?

2. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim nelere dikkat edilmeli

Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim iyi forumlar...


.