Merhaba arkadaşlar, yeni kurulmuş bir web sitesine trafik çekmek ve facebook sayfasını kasmak için; büyük sayfalarla anlaşıp reklam vermek mi mantıklı yoksa facebook sponsorlu gönderiler düzenleyip reklam vermek mi?
1000 TL bütçe ile facebook üzerinden sitenize nasıl trafik çekersiniz? Hangi yöntemle daha verimli sonuçlar elde edilir?