Selam Kardeşler,

Bu sıralar İngilizce öğrenmek için araştırma yapıyorum. Edindiğim bilgiler şunlar ki,

İngilizce öğrenmek için öncelikle en azından A1 seviyesi için bir eğitim seti alıp bu kısmı setten çalışmak. Üstüne de Alt Yazılı filmler izlemek. Bu konu anadili gibi İngilizce bilen bir arkadaştan aldığım tavsiye.

Sizlerin önerdiği Eğitim Seti ve yöntemler neledir? Biraz tavsiyeye ihtiyacım var.