Herkese mrblar

Alı hazırda kullandığım telefonları değişmek maksatlı satışa çıkartmak istiyorum.
5s:

Tam kutulu kesinlikle sorunsuz gözüm gibi baktığım bi cihazdır garantisinin dolmasına 2 ay 3 ay kadar var. Tüm aparatları iğnesine varıncaya kadar duruyor. Gold renktir. Yanında 3 afet kılıf ve 9 mm orijinal kırılmaz cam hediyedir.

Fiyat:1250 tl

İphone 5:

Cihazı 3 yıldır eşim kullanıyor. 6s aldığımızdan dolayı satıyorum. Hiç bir problemi sorunu yoktur. Tam kuruludur.
Alt kısmında çok hafif soyulma vardır ama fark etmek Zor. Siyah renktir.
Fiyat :800 tl

Avea intouch 3

Clash oynamak icin almıştım cihazı hiç bir problemi yoktur Avea dan alınmıştır. Beyaz renktir tam kutulu çiziksiz garantili cihazdır.

Fiyat :220 tl

Gear:

Yine forumdan bi arkadaştan ihale ile aldığım saattir. SorunSuz kutulu garantilidir. Samsung note 3 telefonumu sattığım icin boşa çıktı. Siyah renkli.

Fiyat: 220 tl

Fiyatlarda pazarlık yaparız. Önce ödeme sonra kargo şeklinde alış veris yapıyorum. Harici yorum yapmazsanız sevinirim.


Sent from my iPhone using Tapatalk