arkadaşlar sitemde bulunan doları tamamen pasif hale getirmek istiyorum. öyle birşey yoksa tamamen kaldırmak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor.? ödeme sayfalarında önce dolar olarak gözüküyor.
SQL açıp tblcurrencies , burdan USD yazana TRY yazarak ve diğer ayarları yaparak güncellerseniz sorun çözülecektir.
alttakı görüntüye bakarakta yapabilirsin.
SS;
http://prntscr.com/a2vgtp