ugurum77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar sitemde bulunan doları tamamen pasif hale getirmek istiyorum. öyle birşey yoksa tamamen kaldırmak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor.? ödeme sayfalarında önce dolar olarak gözüküyor.
SQL açıp tblcurrencies , burdan USD yazana TRY yazarak ve diğer ayarları yaparak güncellerseniz sorun çözülecektir.

alttakı görüntüye bakarakta yapabilirsin.

SS; http://prntscr.com/a2vgtp