arkadaşlar sitemde bulunan doları tamamen pasif hale getirmek istiyorum. öyle birşey yoksa tamamen kaldırmak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor.? ödeme sayfalarında önce dolar olarak gözüküyor.