DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam hocam vanı üste alıyorum ama bingol hakkında hala bilgi beklemekteyim
Hocam batmanda terör olayı nadir olur çok olmaz, yemekleri(kahvaltı hariç tabi) vandan güzeldir, havası da daha sıcaktır vanda kışın donarsın gel batmana