UmOnal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batman'a gelmeyin ev fiyatları pahalı insanları soğuk en iyisi siz başka yere gidin..
Ev fiyatları çok pahalı değil, sadece ortalamanın biraz üzeri hocam. İnsanları da sıcak bence sıkıntı yaşanmaz. Yazın sıcak olur ama kışın çok soğuk yemezsin. Her yer de yürüme mesafesidir. Batmanda rahat yaşanır bence.