WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşimizi gayet kaliteli şekilde tamamladı fakat bizim yoğunluğumuz nedeni ile konuya geç yazabildik. Emeklerinize sağlık.
İyi çalışmalar.
Teşekkürler, Başka işlerde yeniden çalışmak dileği ile...

iş alımı açık.