madonetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kategorideki genelde herkes birbirine düşman olarak davranıyor hocam karalayacakları bir şey bulamayınca bişey yazmadılar diye düşündüm. ben buraya reklam satmaya felan gelmedim sadece ederi nedir ne olur gibisinden yazmaya geldim. ben bu kategorideki reklamcılar için söyledim o mesajı. kırdıysam affola
Hocam bizi kırmadınız, affedilecek bir durum ortada yok. Ben sizi anladım hocam belirttiğimiz gibi maalesef bilgi veremiyoruz. Günümüzde birçok kişinin gözünü maalesefki para hırsı kör etti. Forumda yeniyiz birçok arkadaşı tanımıyoruz ancak sanmıyorum o kadar kör olacaklarını hocam. Umarım bir arkadaş istediğiniz cevabı iletir.