Hocam bizde reklamcı diye geçiyoruz ama biz sadece mobil reklam yapıyoruz. Sizin konunuza faydamız olsaydı gereken mesajı atardık. Sert üslubunuz insanların kalbini kırabilir şahsi tavsiyem bu kadar sert konuşmayınız.
bu kategorideki genelde herkes birbirine düşman olarak davranıyor hocam karalayacakları bir şey bulamayınca bişey yazmadılar diye düşündüm. ben buraya reklam satmaya felan gelmedim sadece ederi nedir ne olur gibisinden yazmaya geldim. ben bu kategorideki reklamcılar için söyledim o mesajı. kırdıysam affola
ve ek olarak pm atacak arkadaşlara;
https://www.youtube.com/watch?v=hrYUBok123g