o kadar reklamcı var. hepsi girip bakıyor konuya birisi yorum yazmıyor. rakip değiliz merak etmeyin.
Hocam bizde reklamcı diye geçiyoruz ama biz sadece mobil reklam yapıyoruz. Sizin konunuza faydamız olsaydı gereken mesajı atardık. Sert üslubunuz insanların kalbini kırabilir şahsi tavsiyem bu kadar sert konuşmayınız.