sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://ark.intel.com/tr/products/490...cache-2_40-GHz

İşlemciniz Maksimum 8 Gb'yi desteklemekte. Ama tabi kaç tane ram soketi var o da önemli. Klasik olarak 2 tane varsa 4-4, 1 tane ram soketi varsa 1 tane 8 Gb ram takarak işinizi görebilirsiniz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:33:09 -->-> Daha önceki mesaj 11:32:37 --

+ Mhz sormuşsunuz

Bellek Türleri DDR3 800/1066

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:37:16 -->-> Daha önceki mesaj 11:33:09 --



+ Birde link istemişsiniz.

http://www.akakce.com/bellek.html/2135
http://www.vatanbilgisayar.com/4gb-1...ml#genel-bakis
http://www.hepsiburada.com/hi-level-...-4g-p-BD130330
sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantıklı olan o olur. 1 Gb ram'ı çıkartın, dediğiniz gibi hepsiburada'da olan ramı alıp taktığınızda sorun olmayacaktır. 8 Gb aldığınız ram'ın mhz'si farklı olduğundan sorun çıkmış. 4+2 olarak 6 Gb ram kullanırsınız.

Sevgiler

Çok tşk ederim değerli cevabını için hocam. Hemen sipariş geçiyorum.