arkadaşlar amerikadan her tıka 0.50 veriyor. bu neden bu kadar az? belkide daha az. adsense hesabım ingiltere olarak geliyoken para birimi sterlindi 1 tıka .50 sterlin veriyodu yaklaşık. yani 2.50 tl türkiyeye aldım amerikadan 1 tıka 0.50 veriyor. nedendir acaba?
Adsense dünya genelinde artık daha mı az kazandırıyor sorusu akla geliyor. hala dünya geneli iyi bir alternatif yok maalesef.