Ya hiç gitmesem başıma iş alır mıyım acaba, anlam gerçekten veremiyorum 2021'e kadar tecilli olduğumu gösteren belgeyi bizzat askeriyeden aldım. Meram şubesinden aldım, şimdi karatay şubesinden bu yazı geliyor. Bunların birbirlerinden mi haberi yok, sistemi mi göremiyorlar anlam gerçekten veremiyorum.