Okul otomatik tecil ediyor diye biliyorum. Ne olur ne olmaz diye özellikle askeriyeye gittim. Benden bir belge istediler, öğrenci belgesi yeterli olur sandım ama yetmiyormuş. C2 belgesi mi ne istediler işte. Tekrar okula gittim ama öğrenci işleri buna gerek olmadığını söylemişti. Hatta son 1-2 yıldır mı ne hiç kimse için C2 belgesi vermedik, senin de gitmene gerek yok zaten otomatik tecilin oluyor dediler. Yine de içime sinmedi o 1 ay gidip geldim ara ara öğrenci işlerine, en sonunda baktım beni görünce yüzleri ekşiyor; lanet olsun tamam size güveniyorum madem öyle dedim.
İnşallah ileride sorun olmaz. Askeriyedeki abi de eğer yeni geçiş ya da kayıt olduysan 3-4 aya yansır büyük ihtimal sisteme rahat ol demişti. Hayırlısı olsun bakalım...